lördag 22 maj 2021

fler FRANSKA rosor ~ more FRENCH roses

Hej på Er
inte direkt supervarmt ännu, men mycket knopp på mina frilandrosor nu och i orangeri och växthus kommer det rosor helat tiden.. underbart!

i år har jag verkligen "snöat in" på franska rosor, från en del mindre leverantörer..
Den oranga ovan heter " Emilien Guillot", fantastisk ros med fin fruktig doft....


tom Ulrikas nagellack matchar :)

en annan goding från samma rosförädlare "Charles de Nervaux".... riktigt fluffig.


Ulrika njuter av doften idag på eftermiddagen...
hoppas ALLA har det fint och snart kommer värmen. jag lovar :)

ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik
eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar