torsdag 8 oktober 2020

makeover med Chalk Paint ~ makeover with Chalk Paint

Det tråkiga med hösten är att det inte blommar så mycket rosor nu... men det roliga är att det verkligen är kul att PYSSLA igen!
Idag vill jag visa hur jag gjort om ett trist gammalt skrivbord till ett skrivbord som mycket väl skulle kunnat ha stå i något franskt slott på 1700 talet.
Det är så lätt att jobba med Chalk Paint, bara att måla direkt på underlaget!
Mång undrar vad jag använder för färg osv. och jag har provat flera olika fabrikat, men Annie Sloans grejer är de absolut bästa! Jag brukar lätt beställa min saker på Storegården
ni som vill ha mer tips och inspiration vad man kan göra med Chalk Paint, rekommenderar jag att gå med i gruppen Chalk Paint LoversFacebook
klicka igång filmen nedan, så får du se hur jag gjort
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar