söndag 6 oktober 2019

Höstpyssel ~ Autumn crafts

there is a translator to the right ( in web version)
rätt kallt ute nu..... men mildare väder är på gång och det gillar jag.
jag har massor med knopp på mina rosor fortfarande :)
hursom.... idag tänkte jag visa ett litet lätt höstpyssel
1.ta ett par gamla stövlar....

2. linda på mossa... detta underbara material

linda med tunn, grön Myrtentråd.....

3. fäst en rosett...
hmmm varför vill man ha orange på hösten? är det för att alla blad får den färgen nu?

4. lite rönnbär.... ( fäst med tråd eller nål)
otroligt mkt rönnbär i år..... blir det kall vinter då tro?

5. bara att ställ ut på trappen....

stövlar är ju oftast vattentäta.. så det blir även bra som "vaser"

riktigt lätt och roligt pyssel..
funkar perfekt även till JUL. bara att byta färg på rosetten :)
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar