lördag 28 september 2019

Nya gardiner ~ new curtains

there is a translator to the right ( in web version)
Underbara ROSOR.... blommar och blommar...
idag skar jag en underbar stor bukett.... men det är inte slut än, det är massor med knopp kvar ute i trädgården....

jag satte dom i min stora rosenvas och doften är underbar.....
och JA... gardinerna är nya... Underbert rosmönster....

jag har hållit på med rosor, spets och liknande i rätt många år...
och nu tror jag även jag har blivit lite modern :)
såg i höstens MIO katalog att det "hetaste" var spetsgardiner mm
lite kul... att dom äntligen kommer ikapp mig :)
Hoppas alla har det fint i sensommaren/hösten....
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar