måndag 28 maj 2018

Ny Austinros ~ a new rose from Austin


there is a translator to the right ( in web version)
om ni undrar vad jag gjort senaste tiden så är det vattnat :)
jösses en sådan torka, men nu blommar rosorna i trädgården.. helt underbart!

igår skar jag en underbar bukett till min mamma på Mors Dag
en ny ros i trädgården från David Austin, namnet är Emily Brontë
rosen är mycket vacker och doften är helt makalös... riktigt stark och fruktig.... lite åt frisk citron

tänk varje år så säger jag att "nu blir det inte fler rosor"...... men så kommer det någon ny sort som jag bara inte kan motstå :)
Denna rosen kan jag verkligen rekommendera, helt underbar
jag köper rosor på olika ställen, men denna är köpt direkt från David Austin, HÄR
hoppas alla har det fint i VÄRMEN
kram kram 
Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar