onsdag 4 augusti 2021

APRIKOS ~ Apricot

Hej på Er
det har varit Vääääldigt varmt ett tag nu, bad och sol passar bra då :) Rosorna trivs dock inte lika bra i medelhavsvärme, men nu börjar dom att repa sig. Min sambo Ulrika tycker om rosor med aprikos färg. Jag har testat många genom åren, men alltid är det något fel på färgen :)

Ny i år är Austinrosen "Lady Emma Hamilton", och må ni tro, Ulrika säger att färgen är HELT RÄTT!
Att den sedan har en stark fruktig doft, gör ju inte saken sämre.

Hoppas ALLA har det fint i sommaren och nu när det är lite svalare kommer jag att uppdatera bloggen med massor av vackra ROSOR!

ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik

eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar