torsdag 4 februari 2021

Tulpaner i fönster ~ Tulips in the window

Hej på Er
Superkallt ute, då får man göra lite vår inne....
När man har fullt med Tulpaner i fönstret och det börjar bli ljusare ute.. ja då vet man att snart, snart är det VÅÅÅÅÅÅÅR!
Nu börjar man allt att längta lite...
När det gäller INREDNING och speciellt BLOMMOR, kan man låta fantasin flöda som man vill..
jag har hängt upp små vaser och små flaskor i tunn så kallad Myrtentråd… fäste en liten spik ovanför karmen på fönstret… hur lätt som helst...….
Hoppas alla har det fint och snart får VÅRKÄNSLOR!!

jag vill även tipsa om en trevlig grupp på FACEBOOK som heter VÅR och PÅSKTIPS
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar