tisdag 29 december 2020

fina servettringar till Nyår ~ napkin rings for New Years Eve

Nu är det snart dags att fira NYÅR!
Helt underbart..... ett helt nytt År ligger framför oss.... 
med massor av kul... ni ska få se :)
idag tänkte jag visa ett lätt sätt att göra vackra servettringar.
Ofta är alla hyacinter lite långa och rangliga... läge att ÅTERBRUKA!
1.Ta en servett och en bit ståltråd.
2. vira ene änden på ståltråden runt servetten

3. vira den andra delen av ståltråden som ex. spiral, hjärta osv.
4. ta sedan blommor från Hyacinten och trä på

bara fantasin sätter gränser....

så lätt och helt gratis.. men blir garanterat en succe till dukningen

fint att göra lite "olika figurer

Hoppas ALLA har det fint i mellandagarna
och ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar