söndag 14 juni 2020

Knoppar ~ Buds


there is a translator to the right ( in web version)
Helt underbar tid nu... verkligen Väntans Tider!
Tusentals knoppar som bara väntar på en liten liten knuff, så slår dom ut.
ovan massor med "Olivia Rose Austin"

en del har redan börjat slå ut... här "Eustacia Vye".... en riktigt bra ros, med stark fruktig doft

vacker......

så härligt att bara skära lite rosor och sätta in..... vackert och doftar gott..

här har jag skurit lite "Emily Bronte" , de låga vaserna och "Irina" de höga vaserna..
underbara dofter på båda sorterna.
Hoppas alla har det fint i sommarvärmen 
och ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar