fredag 14 september 2018

lätt höstkrans med rönnbär ~ easy wreat with rowan-berry

there is a translator to the right ( in web version)
nu när det blir lite mörkare på kvällarna, blir man verkligen sugen på att pyssla...
jag tog en gammal stomme från en julkrans, lite mossa och tunn grön tråd....

lindade på mossan...

och lite rönnbär..... eller rätt så mycket rönnbär :)
har ni sett vad rönnbär och nypon det är i år? perfekt att höstpyssla med.....

en rosa rosett till det oranga...... ja det funkar tycker jag :)

och kransen är klar att hänga upp.... kan det bli lättare?
man blir alltid glad av en krans....

kransar passar bra både på hösten, vintern och våren...
i nästa ska det bli riktigt varmt igen. perfekt för jag har sååååååå mycket knopp på mina rosor....
ni ska få se så snart dom slår ut
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar