torsdag 7 juni 2018

Rosenbåge ~ Rosearch


there is a translator to the right ( in web version)
Nu är det full fart på Rosensäsongen!
vad kan då vara finare än att göra en vacker Rosenbåge?

man tar bara och skär massor med väldoftande rosor...

och gärna ännu fler :)

skär dom lite snett så dom lätt dricker vatten...

ner i ett litet plaströr med vatten i...

och sedan är det bara att sätta igång.
finns det något roligare än att leka med rosor? :)

efter ett tag är den klar..

och då passar det med lite finare klädsel..

vad sägs om denna klädsel?

eller kanske ett bröllop?
jag har massor med rosor i min trädgård nu och vill du ha en liknande rosenbåge till exempelvis Bröllop, så hör av dig på rosor.eu@telia.com eller 0706603408
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garen Malevik
kram kram 
Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar