söndag 2 april 2017

Min Påsktrappa ~ My Stair for Easter

there is a translator to the right
Underbara Påsken är riktigt nära nu...
och idag har SOLEN flödat över Maleviken
jag har ägnat stor dela av dagen att skära rosor... puh det är ju några stycken :)
trappan är egentligen min Pelargontrappa 
och ni kan se hur den är gjord HÄR

men även Påskpyntadet har fortsatt idag,,,,,
här en trist, vanlig keramikvas som jag gick loss på med lim och massor med gamla bokmärken.....
kvistarna är Magnolia

Påskliljor fångade i en bur :)
Basten är virad runt för att dölja den tråkiga plastkrukan....

kaffekannor funkar alltid :)

visst är dom prickiga fjädrarna fina .....

många undrar var jag köper mina söta små fjädervippor
och det är HÄR

visst är Påsken kul.....

Ägg i alla dess former.
om ni vill se hur jag gör mina Ägg, så klicka HÄR
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
och ni kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar