måndag 19 december 2016

JUL i Orangeriet del2 ~ Christmas in my Orangery part2

there is a translator to the right
Underbara JUL
man får mysa, pyssla och umgås hur mycket som helst....

Här har jag "bakat" lite Hyacintbakelser.
ni kan se hur jag gjort dom HÄR

kakor och kaffe.....

Levande ljus i granen...

Mys på hög nivå....

Stjärnorna som hänger under ljuskronan har jag gjort av tomma toarullar...
ni kan se hur jag gjorde HÄR

Ni som undrar hur jag gjort Pappersstjärnorna i fönstret kan klicka HÄR
vimplarna är gjorda av gamla kökshanddukar som jag klippt trekanter av och limmat fast på ett grovt jute snöre....
vill ni se mer JUL klicka HÄR
( och scrolla bara nedåt)

ni som gillar det jag gör, kan lätt följa mig på 
där heter jag rosegardenmalevik
eller FACEBOOK
där jag heter  Rose Garden Malevik

Hoppas veckan börjat bra för ALLA
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar