torsdag 21 juli 2016

RÖDA rosor ~ RED roses

there is a translator to the right
JA.. det blir mycket ROSOR på bloggen nu..
men det är liksom den Årstiden :)
men jag har faktiskt lite nya PYSSEL projekt på gång.. ni ska snart få se...

VÄRMEN fortsätter.. idag har jag simmat riktigt länge i det salta vattnet. helt underbart....
jo...... idag tänkte jag skriva lite om RÖDA rosor.....
många säger,,,,, ja jag gillar rosor. men INTE röda.....
troligen är det för att färgen är väldigt vanlig och man dras till det ovanliga.....
här ovan Austinrosen "Munstead Wood"

men man ska inte underskatta röda rosor..... dom blir väldigt fina tillsammans med andra färger... ex rosa......

här den ROSA rosen "The Wedgwood Rose".....

visst är dom vackra?
fastän dom är RÖDA :)

hursom..... mina favoriter bland både rosor och blommor i allmänhet växlar en del från säsong till säsong.....
Hoppas ALLA har det superfint i SOMMAREN
kram kram 
Håkan

1 kommentar: