onsdag 19 november 2014

nu är jag redo ~ I´m ready

ikväll har jag gjort årets lilla ADVENTSLJUSSTAKE
jag tog ett par gamla flaskor...i med lite handstöpta ljus...

hittade lite Änglavingar sedan i Påskas...


en silverbricka
och Vips var Adventsstaken färdig
Lätt som en Plätt :)


svårare än så här behöver det inte vara, man måste inte alltid springa och köpa allting, ofta har man mer än man tror hemma....

så nu är det bara att vänta in första Advent så man får tända första ljuset, alltid lika mysigt 
om ni undrar hur jag gjort bordet kan ni se det HÄR
och om ni deppar i mörkret föreslår jag absolut att ni ska
titta in på gruppen CHALK PAINT Lovers on Facebook
kramkram
Håkan


2 kommentarer:

  1. Great idea for Advent candles, simple and elegant:)

    SvaraRadera
  2. Kreativt og vakkert :)
    Mvh Monica

    SvaraRadera