torsdag 22 augusti 2019

efter regn kommer.... ~ after rain comes....

Oj..... nu var det verkligen ett tag sedan jag bloggade.. fy på mig :) men ibland kommer LIVET emellan....
Sommaren har varit bra, men det är farligt att önska... jag önskade mig REGN och nu har det regnat till och från i flera veckor.... nu RÄCKER DET!! :)

nackdelen för mina rosor är inte själva vätan, för rosor kräver verkligen mycket vatten...... men det blir inte bra med skyfall och att det inte torkar upp emellan...
då kan det vara läge att skära en hel del blommor och njuta av inomhus.....
men som sagt. efter regn kommer solsken... värsta högtrycket på gång till helgen!

klicka igång filmen nedan, så får du se lite rosor jag skurit
Hoppas alla har det fint i sommaren
kram kram 
Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar