lördag 11 maj 2019

NY Austinros ~ a new variety from Austin

there is a translator to the right
"ursäkta" att jag inte bloggat på ett tag, men tyvärr så dog vår underbara hund "Doris"...
riktigt tråkigt.... men roligt är att mina ROSOR blommar fint nu ( i odlingstunnel)
detta är en av årets nyheter från David Austin "Eustacia vye"
stora, mycket vackra blommor.. men framförallt DOFTEN helt otrolig! ..... Austin skriver att den är starkt fruktig och det stämmer, med dragning åt citrus, alltså väldigt fräsch!
Rosen ska även vara frisk, detta kan bli en ny favorit!

vädret var också underbart, så varför inte dra igång Sommaren lite :)

appropå sommar, så missa inte detta fantastiska erbjudande, Väldigt mycket för pengarna och ni får MIG på köpet :)
för att läsa mer och boka klicka HÄR
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar