måndag 18 mars 2019

STORT ÄGG ~ a BIG EGG

there is a translator to the right ( in web version)
idag tänkte jag visa hur man lätt gör om ett STORT ÄGG :)
ofta har man ju gamla pappägg liggandes.....

bara att ta fram färg och pensel och MÅLA!
jag brukar använda kritfärg ( Chalk Paint) för det täcker så bra och fäster på alla underlag...
när färgen torkat så kan man limma på ex en spetskant...

knyta en rosett av spets....
( med en nål i mitten)

något gammalt bokmärke kanske.....

bara att stick i rosetten och limma på bokmärket. så vips. klart!
bordet är också målat med Chalk Paint, ni kan se hur jag gjorde det HÄR

ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar