tisdag 12 mars 2019

ett litet annorlunda "påskris" ~ twigs with feathers for Easter

there is a translator to the right ( in web version)
Nu är det verkligen kul att PÅSKPYNTA!!
denna underbara högtid när även ljuset återkommer.
idag har jag gjort ett lite annorlunda "Påskris".....
OBS!! Alla mina fjädrar kommer från garanterat döda djur, så ingen behöver oja sig över detta :)
jag köper dom HÄR

jag några grenar med Ormhassel och virade ihop dom med svart ståltråd...

sedan hängde jag upp det i fönstret med tunna svarta trådar, som knappt syns.

bara att ta fram vad man har liggande..... hur kul som helst :)

bara att börja pynta….

vippor och lite vadd....


ägg....

lite vadd runt själva "sammanbindningen" i mitten …..

fjädrar i GULD

bara fantasin sätter gränser.....
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar