söndag 27 januari 2019

VIT Vår ~ WHITE Spring


there is a translator to the right ( in web version)
det är något speciellt med "färgen" VIT.
olika färger kommer och går, men Vitt det består …
ovan en vanlig lerkruka som jag målat vit och sedan limmat på lite spets …
hur lätt som helst,,, 

krokusen är sorblommig och heter "Jeanne d `Arc "

ihop med lite gamla möbler funkar allt....

en annan favorit är vita Pärlhyacinter....

och givetvis Snödroppar... den lilla modiga blomma som ger oss hopp om en ny snar VÅR

idag är det inte vitt bara inne.. utan även utomhus.
kan ni tänka er... inatt har vi fått lite snö här här i Maleviken…
riktigt mysigt, för det var många år sedan sist....
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar