måndag 17 december 2018

JULPYNTA ett fönster ~ decorate a window

there is a translator to the right ( in web version)
Nu är det inte långt kvar till jul....
idag tänkte jag visa hur man lätt gör ett vackert julfönster....

först tog jag och fäste en grov ståltråd över fönstret.....

lindade fast granris med en tunnare, grön tråd.....

hängde STORA julkulor....

rött är fint...

och silver... med lite patina.....

fäste några ståltrådar ovanför fönstret och lindade sedan fast Amaryllisar i den nedre ändan..
bra att hänga dom upp och ned, så det går lätt att vattna.......

levande ljus kan man aldrig få för mycket av...

och sedan lite SNÖ... så är känslan på topp :)
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar