måndag 13 augusti 2018

min "nya" vattenkanna ~ my ""new" water pitcher


there is a translator to the right ( in web version)
har ni sett vilken underbar vattenkanna jag fått tag på.....
ni kan tänka er vad många gånger den har använts....

men eftersom vi äntligen får regn nu här i Maleviken,
så fyllde jag den med vatten OCH blommor istället.....

det är Engelska Austinrosor allihop..
"Royal Jubilee", "Olivia Rose Austin", "Spirit of Freedom" och "Princesse Alexandra of Kent"...
underbara färger, former och dofter.....
man måste inte gå och köpa en fabriksny "vas" eller liknande.... det är finare och roligare att "återbruka"

Doris tyckte också kannan var fin :)
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar