onsdag 6 juni 2018

frossa i ROSOR ~ a LOT of ROSES


there is a translator to the right ( in web version)
i år så har jag en ny kompis i trädgården. mopsen Doris :)
hon bara Älskar att gräva..

nu börjar den stora ROSENFROSSAN
här ovan kastrosen "The Albrighton rambler"

"Roayl Jubilee"...

jag tog en rätt stor skål/urna och fyllde med oasis...

vattnade oasisen så den blev riktigt genomblöt.
sedan satte jag i rosor från trädgården...
här ovan "Augusta Lousie"

och fortsatte tills urnan var full.
om ni bara visste vad vacker och underbara dofter..

lite fint blev det.....

bla den stora "pionrosen" "Brother Cadfael"

och den vita väldoftande "Irina"
klicka gärna igång filmen nedan
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar