tisdag 8 maj 2018

Doris

there is a translator to the right ( in web version)
NU är jag tillbaka på bloggen igen..
jag har inte varit så aktiv här på ett tag och det beror främst på DORIS..
Den nya familjemedlemmen här i Malevik

en liten underbar Mops valp...... med både Humor och Humör!

jag tycker INTE om plastskor..
men nu har alla i familjen varsitt par...
för Doris bara ÄLSKAR att nafsa i tårna. och om ni bara visste hur vassa valptänder är...

hmmmmm Ulrika ser glad ut, men jag vet inte om det mest gör ont i tummen :)
hursom så är det riktigt roligt med en liten valp i huset....

men nu är ju detta en blogg om främst ROSOR..
så jag vill även passa på att visa lite rosor jag tog in från växthuset ikväll.
rosen heter "Souvenir de la Malmaison"
en otroligt vacker ros med stark fin doft.

Värmen har verkligen kommit nu och snart har jag massor med ROSOR på friland.. 
i år blir det en hel del nyheter. ska bli spännande.

hoppas ALLA har det fint i försommaren
kram kram 
Håkan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar