torsdag 21 december 2017

skapa med mossa ~ decorate with moss

there is a translator to the right ( in web version)
nu är det inte många dagar kvar till Julafton, denna magiska dag på året..
MOSSA, detta underbara material på vintern, men inte lika populärt på sommaren :)
ofta har man gamla oasisbitar liggandes hemma..
här hittade jag en gammal boll...

bara att återanvända......
fram med lite mossa och tunns grön Myrtentråd.....

linda och linda......

man kan gärna "ansa" mossa lite med en sax...

kanske ett rött band?

här en annan form...

här ett hjärta....

mossa är riktigt kul....

bara fantasin sätter gränser.....
vät gärna oasisen och mossan...... antingen genom att duscha eller doppa....
då håller sig mossa fräsch länge även inomhus..
för finns det något tråkigare än den torra mossa på olika dekorationer i affärerna?
om du gillar det jag gör, kan du lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar