tisdag 21 november 2017

tidigare jular INSPIRATION ~ last year Christmas INSPIRATION

there is a translator to the right ( in web version)
idag tänkte jag visa lite blandade bilder av tidigare jular här i Maleviken..
jag brukar ha lite olika tema.. 

VITT och Kandelabarar funkar alltid..

Levande ljus...... underbart

och BLOMMOR i massor...

SMÅ granar gillar jag... och givetvis Altarljusstakar

detta året var granarna riktigt "Shabby Dabby"

Blommor och levande ljus. kan det bli mer JUL?

här ett flaggspel som är gjort av sönderrivna gamla kökshanddukar.

fler GRANAR..

fin stämning.....

massor med SMÅ kulor. fint

"Shabby Dabby" jul....

lite säckväv runt krukorna...

granris och blommor.....

ni kan se hur jag gjorde pappers stjärnorna HÄR

mys...inne

mys.... ute
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar