måndag 22 maj 2017

VITA syrener ~ WHITE Lilacs

there is a translator to the right
det är något speciellt med SYRENER

dom kommer fort..... och försvinner fort.....

Doften är helt MAGISK...
Hörde på radion häromdagen..... dom intervjuade folk från olika länder...
Frågan var: Vilken växt associerar du med ditt land?
ALLA svarade SYRENER :)
Lite kul.... för vi här i Sverige tycker nog att Syrenen är "ursvensk".
Men det är likadant i Frankrike, Tyskland osv

lite rosor har jag allt också....

och ROSA funkar ju alltid :)
vill ni se mer saker jag målat med Chalk Paint, kan ni klicka HÄR
( och scrolla nedåt)
ni som gillar det jag gör.....
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

2 kommentarer:

  1. Syrener er vidunderlige og du gør dem endnu smukkere med dine fantastiske billede
    Ønsker dig en dejlig dag

    Klem Lone

    SvaraRadera
  2. Beautiful.
    I loved meeting you.
    Janicce.

    SvaraRadera