fredag 26 maj 2017

Fantastiska DOFTER ~ Fantastic fragrance

there is a translator to the right
Nu är det Dofternas tid.....
Syrener, violer, Liljekonvaljer, Hägg, Spirea..... helt underbart...

här har jag gjort ett lite doftarrangemang med doftande ROSOR och LILJEKONVALJER...

det börjar komma rosor nu... men är lite senare än förra året.....

näst efter rosor är Liljekonvalj en riktig favorit hos mig..


här rosen "Souvenir de la Malmaison" och Liljekonvaljer..
inte alls dumt :)

och missa nu inte att det är MORS DAG på söndag....
då passar det fint med en bukett liljekonvaljer...
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder. Dejlige dufte. Det er en skøn blog du har
    Rigtig god weekend

    Klem Lone

    SvaraRadera