tisdag 21 februari 2017

Tulpaner med lök ~ Tulips with bulbs

there is a translator to the right
Underbara tider....
idag har det varit nästan 10grader här i Maleviken. och massor med SOL 
om man frågar på sin lokala plantskola eller blomsterhandel, så kan man ofta få köpa Tulpaner med löken kvar....

detta ger helt nya möjligheter att arrangera Tulpaner....
och framförallt så står det längre..
jag köper mina Tulpaner direkt från odlaren på Åkrabers Trädgård
om du vill se hur lätt det är att arrangera Tulpaner med löken kvar
så klicka bara igång filmen medan
kram kram 
Håkan


och ni vet väl att ni lätt kan följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 

2 kommentarer:

  1. Snyggt och annorlunda! DSka sätta in dej på min lista med bloggtips som jag publicerar senare idag! :D
    /Kitty

    SvaraRadera