söndag 5 februari 2017

ett besök i Roshimlen ~ a visit in Rose Heaven

there is a translator to the right
nu går vi raskt mot ljusare tider..
snart är Sommaren här igen.....
jag tar emot grupper mellan jul till sept.

vi gör en rundvandring bland 300st blommande Rosenbuskar. mest Austin..

skär massor och doftar, njuter......
alla rosor som vi skär, får ni med er hem....

 

  
efter Rosenvandringen smakar det gott med hembakad fika...

är det för kallt eller för varmt sitter vi inomhus i Orangeriet.....


jag möter ofta upp i finaste linnékostym......  vad gör man inte för sina gäster :)

 


nästan alla rosor blommar kontinuerligt, så det finns mycket att skörda hela perioden...

dofterna och färgerna är helt otroliga.... jag lovar....

ja som ni märker börjar jag längta också nu.....
är ni en grupp på max 15-20personer som vill lära er "allt" om rosor...... eller bara ha en oförglömlig upplevelse..
maila mig på rosor.eu@telia.com
eller ring 0706603408
så kommer vi överens om något....
kram kram 
Håkan

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mange forskjellige roser, vakkert :)

    SvaraRadera
  2. Vore ju en dröm att få komma och se dina vackra rosor.....

    SvaraRadera
  3. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    SvaraRadera