onsdag 7 december 2016

"baka" en cupcake med Hyacinter ~ "baking" a cupcake with Hyacinths

there is a translator to the right
idag ska jag visa hur man lätt "bakar" julens finaste cupcake
ta en cupcakeform

och lite hyacinter...

sätt i hyacinterna i hålen.... rätt så högt upp

nu är alla i....

ställ formen på något så blir det lättare att lägga på mossan.....

vira hårt med Myrtentråd.....

vattna alltihop.....

färdigt :)


bara att placera på bordet.....
detta blir julens mest uppskattade cupcake. jag lovar 

förvarar man den svalt så håller den längre...... som med alla kakor :)
så lätt att göra och så fint....
lätt att lyfta ut och vattna när man vill
ni som gillar det jag gör, kan lät följa mig på 
där heter jag rosegardenmalevik
eller FACEBOOK
där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

1 kommentar: