tisdag 22 november 2016

tidigare jular INSPIRATION ~ last year Christmas INSPIRATION

there is a translator to the right
här nedan kommer en hel del bilder från tidigare jular hemma i Maleviken...

jag har lite nya idéer varje år......

olika färger......olika granar....

denna julen var verkligen "shabby"....

jag har ju mina idéer...
men lite coolt var det ändå...
rosetterna gjorde jag av rivna lakansbitar...

puh. kommer ihåg hur det var att sätta på alla som små kulorna.....

vitt funkar dock alltid....
just det... golvet är också vitt i detta rummet nu.... kommer snart att visa :)

Ljus i massor.....

ännu mer ljus...

och granar....

mys.....

och blommor..

jag var allt lite "insnöad" på rött detta år......

mer rött....

ännu mer rött......

och granar.......
Men snart, snart kommer jag att visa årets jul....
ni har ju fått se lite av den... men det mesta har jag inte fotat ännu..
ni som gillar det jag gör, kan lätt följa mig på 
där heter jag rosegardenmalevik
eller 
där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar