måndag 21 november 2016

snart Första Advent ~ it´s almost first Advent

there is a translator to the right
Oj vad tiden går fort. det är redan Första Advent på Söndag
och då måste man givetvis ha en vacker Adventsstake....
Ofta behöver man inte köpa något nytt, utan bara se om hemma och använda fantasin lite.
jag tog några gamla flaskor....

och klädde dom med mossa,,,,,,
mosa . detta underbara material, som inte ser på sommaren, eller hatar i gräsmattan..
men NU... är det superfint :)
jag lindade med tunn Myrtentråd

jag hade lite siffror liggande som jag band ett spetsband i...
sedan i med ett ljus........ 

och det är klart.
Hur lätt som helst.
häll gärna i lite vatten i flaskan om den inte verkar riktigt stabil för ett ljus....
om ni undrar hur man gör Stjärnorna i papper, så klicka bara HÄR
ni som gillar det jag gör, kan lätt följa mig på

där heter jag rosegardenmalevik
eller 
där jag heter Rose Garden Malevik

kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar