söndag 13 november 2016

mer JULPYSSEL ~ more Christmas crafts....

there is a translator to the right
Härliga JUL..... det är så KUL :)
passa på att leta i era gömmor nu... ofta har man olika former av gammal oasis liggande.....
jag hittade boll, fyrkanter, hjärtan mm
bara att fukta och linda på mossa.....

 
jag lindar med grön, tunn Myrtentråd..
oasis är så bra att linda mossa runt, för den håller fukten fint.
finns det något tråkigare än den torra mossan i affärerna?

lite band att hänga i..

lite andra former...

bara att låta fantasin flöda....
glöm inte att fukta ibland.. exempelvis med en blomspruta...

mossa är inte dumt så här års....

det är bara två veckor kvar till Första Advent.
men jag tjuvstartar lite.... det är ju som finast nu med allt ljus....

och Julens blommor.....

ska fortsätta att plocka ut mattor och möbler nu ikväll..
för tidigt imorgon bitti kommer golvläggarna och ska byta ut mitt tråkiga "gula" ekgolv till ett riktigt vackert vitt plankgolv.. ni ska få se :)
ni som gillar det jag gör, kan lätt följa mig på 
där heter jag rosegardenmalevik
Hoppas den nya veckan blir bra för ALLA
kram kram 
Håkan

1 kommentar: