måndag 29 augusti 2016

SOMMAR igen ~ SUMMER is back

there is a translator to the right
just det.. efter Regn kommer SOL

två dagar mulet och regn. men ikväll sprack himlen upp ...
och min "kompis" Solen visade sig igen...
prognosen säger att det kommer in ett Högtryck nu.... det gillar jag

visst är det bra med regn... men jag har enormt mycket knopp i trädgården...
så nu vill jag ha SOL och hyfsat varmt ett par veckor.....
soffan är målad i en bra fönsterfärg...
jag gick bara till färgbutiken och frågade om dom kunde bryta fönsterfärgen i "Barbie Rosa".....och det gick bra :)
jag blir glad varje gång jag ser den..... och färgen håller utmärkt...

September är ofta en riktigt bra Ros Månad.....
tänk. denna fantastiska blomma, som kommer om och om och om igen....... 

jag måste säga.
att jag förstår inte människor som inte odlar ROSOR :)
det är ju helt UNDERBART
Hoppas veckan börjar bra för ALLA

please follow me on INSTAGRAM
my name there is  rosegardenmalevik

kram kram 
Håkan

1 kommentar:

  1. Beautiful... Gorgeous... Fantastic... What other words can I find? Wonderful... You always treat us with outstanding pictures. Thank you!

    SvaraRadera