lördag 9 juli 2016

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
här har jag tagit en rund boll i oasis.....
trätt en grov ståltråd igenom den ( så man kan hänga upp den)
och blött ner den ordentligt ( så den sjunker )
bara att börja sätta i blommor...

sidenband i öglorna på den grova ståltråden.......
och hänga upp.......... lite fint blir det allt i vinden :)

här har jag an krans..... som jag sätter ROSOR i :)

blir också rätt fint.....
jag använder mest ROSOR eftersom det är den blomma jag har mest av.
men det går givetvis att använda valfria blommor....

bara att duka upp i Sommarkvällen.... och NJUTA
men vi ska givetvis njuta av lite PARTY med... det är ju HELG
dags att dra igång FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA , med eller utan Blogg
Har Du en egen blogg lägger Du till den ( klicka på "add your link").
LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar. Låna en bild och Länka eller ta den Färdiga Länken till höger på min sida ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida ........)
Och Nu Mina VÄNNER

LET´S PARTY
FESTEN som pågår hela veckan
kram kram 
Håkan



6 kommentarer:

  1. I lost you for awhile when I lost my original blog...now...I have found you...yay

    SvaraRadera
  2. Heisann! Utrolig vakkert og kreativt!

    SvaraRadera
  3. Very very pretty! Thanks for the tutorial.

    SvaraRadera
  4. Beautiful flower wreath and bouquet! They look like a lot of fun making too!

    SvaraRadera
  5. krásné, romantické, osvěžující!

    SvaraRadera
  6. Your floral arrangements are gorgeous! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    SvaraRadera