fredag 15 juli 2016

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
idag har det varit underbart i Maleviken.
jag har grejat och fixat i min Rosenträdgård...

jag är så glad att jag har blommor som blommar om hela tiden..
ansa gamla blommor, på med lite gödsel och lite vatten direkt på roten..
så snart är det BLOMMOR igen :)

en bukett som jag skar nu ikväll från en klängros som heter "Grand Award", blommar flitigt, men tyvärr ingen doft.......
Men det är HELG med... och då ska vi givetvis ha lite PARTY med.
FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan Blogg
Har DU en egen blogg lägger du till den ( klicka på "add your link").
LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar,,,,,,,
Låna en bild och LÄNKA eller ta den Färdiga Länken till höger på min sida ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida)
Och Nu Mina Kära VÄNNER
LET´S PARTY
FESTEN som pågår hela veckan
kram kram 
Håkan

7 kommentarer:

  1. DIE FARBE ist ein TRAUM,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvaraRadera
  2. Stunning color of those roses, wow!!
    Thanks for hosting my friend.
    FABBY

    SvaraRadera
  3. Oj det var en intensivt röd ros! Vackert arrangemang som vanligt.

    SvaraRadera
  4. Beautiful flowers !!
    Happy weekend !

    SvaraRadera
  5. merci
    je viens faire ma petite visite de la semaine
    bon dimanche

    SvaraRadera
  6. That rose is such a beautiful shade of red! Thanks for hosting!

    SvaraRadera