måndag 6 juni 2016

magisk kväll ~ magical evening

there is a translator to the right
vilka underbara sommarkvällar....
man vill inte gå in....
SOL hela dagen idag med, men det har varit lite lite svalare....
det gör både mig och rosorna gladare....
ovan "Spirit of Freedom" en underbar Austinros...
jag ska smycka Rosenbåen på Tjolöholm slott den 18 Juni och då tänkte jag använda mig av denna rosen....

jag kunde inte låta bli att skära mig en ny bukett ikväll....
svårt att låta bli när man har så mycket nu igen
buketten innehåller "Spirit of Freedom" och "Olivia Rose Austin"
båda Austinrosor,,,,,

när jag går runt i min Rosenträdgård och riktigt kan frossa i den mest vackra, väldoftande, stora rosor.
DÅ känner jag mig både LYCKLIG och RIK
jo förresten.... appropå Tjolöholm slott
missa inte mitt föredrag med "Rosenprovning" den 31 Juli
man kan anmäla sig HÄR
vill ni hellre besöka mig här i Rosenträdgården, mailar ni på rosor.eu@telia.com
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
kram kram 
Håkan

1 kommentar: