fredag 27 maj 2016

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
nu blommar det fint på min pelargontrappa.......
om ni vill se hur lätt och billigt jag gjort den, så klicka HÄR

Kärlekspelargonen från förra året är redan JÄTTESTOR......



Pelargoner är rätt fina.... några namn kan jag tyvärr inte, mitt huvud är proppfullt med ROSNAMN :)


till vänster "Schöne Maid" och till höger "Abrham Darby"..... båda rosorna nyskördade från min odlingstunnel ikväll..... och båda med de mest fantastiska dofter......

visst är det vackert.....

lite fika i den fina sommarkvällen är fint...
Men det är HELG med... och då ska vi givetvis ha lite PARTY med
FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan blogg
Har Du en egen blogg lägger du till den ( klicka på "add your link"). Länka gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar. Låna en bild och Länka eller ta den Färdiga Länken till höger på min sida ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida )
Och Nu Mina Kära VÄNNER
LET´S PARTY
FESTEN som pågår hela veckan 
kram kram 
Håkan




3 kommentarer:

  1. superbe tous les géraniums ,préférence pour le rouge
    merci pour la vignette
    bon dimanche

    SvaraRadera
  2. Tak for dine altid fine billeder og opskrifter på, hvordan man selv kan lave ting og sager. Det ser skønt ud! Nu varer det ikke så længe, før rosensæsonen for alvor går i gang. Jeg har ingen "snyde" tunnel og heller ikke et orangeri, så jeg må vente. Sikkert længere end de andre år, for i år har jeg været hård med saksen, og det oven i købet lidt sent. Så må jeg bare vente.

    SvaraRadera