fredag 6 maj 2016

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
idag tänkte jag visa hur man lätt gör ett vackert rosenhjärta..
eller kanske ett blomsterhjärta... med blandade blommor....
dränk in ett hjärta i oasis ordentligt med vatten...

sedan är det bara att skära rosorna i lagom längd....

och börja sätta i dom....

denna heter "James Galway"

men jag har även med en del "The Wedgwood Rose"....... den är stor och ser ut som en pion
och OJ vad det växer i min pollytunnel... ska se om jag kan ta lite bilder imorgon.
men med det här vädret har jag snart rosor även på friland.... helt UNDERBART

så är det färdigt.. väldigt lätt och vackert
förvara hjärtat svalt och duscha det lite försiktigt ibland så håller det länge......

men det är HELG med.
och då ska vi givetis ha lite PARTY med
FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan blogg
Har DU en egen blogg lägger du till den ( klicka på "add your link"). LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar. Låna en bild och Länka eller ta den Färdiga Länken till höger på min sida ( höger klicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida)
Och Nu Mina Kära Vänner
LET´S PARTY
FESTEN som pågår hela veckan
kram kram 
Håkan


4 kommentarer:

  1. Thank you for stopping by Oh My Heartsie Friday Features to share your blog. I love this post full of pretty things.
    Hope you have a wonderful weekend!
    Karren~

    SvaraRadera
  2. The rose pink heart is amazing! Thank you for sharing for Mother's Day... I would be very happy to receive it.
    Thank you for hosting this week
    Have a wonderful weekend.
    FABBY

    SvaraRadera
  3. Beautiful rose heart! Thanks for joining Home Sweet Home!

    SvaraRadera