måndag 25 april 2016

ute och inne ~ outside in

there is a translator to the right
ja nu lever jag "mellan två världar"....... VÅR och SOMMAR
och tur är väl att jag kan odla "under glas" nu. för oj vad kallt det är....
vi hade frost inatt...... mycket ovanligt så här års....

men även om det är lite kallt ute så kan man alltid plocka buketter och njuta av inne....
rosorna är från min Vinterträdgård....
gamla koppar är dom bästa vaserna tycker jag...... gärna många och i olika storlekar......

och i de varma lägena blommar allt möjligt ute nu.....

men den svala våren gör att det fortfarande går att plocka sig en bukett påskliljor...
inte dumt alls..
och har ni sett? dom står i en "vanlig" vas :)
och vet ni vad. idag kom min Polytunnel...... ni ska snart få se .....
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar