fredag 8 april 2016

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
dessa underbara FLUFFIGA rosor....
nu när jag har en del igen... så undrar jag verkligen hur jag kan vara "trött" på rosor fram i Oktober......... jaja.. vi får väl se efter några månader :)

den rosa är Austinrosen "Eglantyne".... helt otroligt vacker med fint doft...

en starkt lysande röd Austinros "Heathcliff"...... fin doft.....
ja hur kan man leva utan dessa skönheter, som blommar i månader ?
blir du lite sugen på att odla rosor...... klicka HÄR

men jag ska inte bara visa Årets första ROSOR.. det är ju helg med.....
och då ska vi givetvis ha lite PARTY med
FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan blogg
Har Du en gen blogg lägger Du till den ( klicka på "add your link"). LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar. Låna en bild och Länka eller ta den Färdiga länken till höger på min blogga ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida )
Och Nu Mina Kära VÄNNER
LET´S PARTY
Festen som pågår hela veckan 
kram kram 
Håkan


10 kommentarer:

  1. Oh wow, such incredible color on those roses, specially the red Heathcliff color ones!
    Thank you so much for hosting.
    Have a great weekend Hakan.
    FABBY

    SvaraRadera
  2. Hej Håkan!
    Jag är på g med klippning av rosorna justnu. Håller på att testa med att pegga en del av våra rosor. Har tittat lite på Zimmerman och Utube...Sedan får vi se resultatet i sommar...
    Trevlig helg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  3. Rosorna i silver ser sublim! Jag älskar dina vackra tekoppar samt! Tack för att dela sådan skönhet och för att vara värd din fest!

    SvaraRadera
  4. Roses and peonies - they could be sisters and both beautiful! Love those five on the plate!

    SvaraRadera
  5. Vakre roser!! <3
    Ha en god helg! :)
    Klem

    SvaraRadera
  6. Beautiful roses !!
    Greetings

    SvaraRadera
  7. Die Rosen sind ein Traum! Ich freue mich schon so sehr auf die tage im Juni, wenn sie den ganzen Garten in eine Parfümwolke verwandeln....einen lieben Gruß von Susan

    SvaraRadera
  8. cette semaine j'ai planté 3 rosiers roses grimpant
    j'espère avoir 1 ou 2 roses cette année
    les votres sont superbes
    bon dimanche

    SvaraRadera