torsdag 28 april 2016

Magnolia och Pollytunnel ~ Magnolia and Pollytunnel

there is a translator to the right
Min STORA Underbara Praktmagnolia blommar äntligen.....

och när solen tittar fram lite försiktigt så blir blommorna riktigt vackra....

detta Väldoftande urtidsträd som är så Vackert....

Flora trivs riktigt bra nu, när blomnings säsongen äntligen börjar.....

och detta ser kanske inte så mycket ut för världen..... men ni ska få se när det är klart :)
jag håller på att montera en Pollytunnel på 6x3.5 meter...... 
En Pollytunnel är som ett stort tält, men med genomskinliga väggar så man kan odla inne i det...
det blir en ny rabatt och sedan markduk på resten av ytan, så jag kan ha ROSOR!!
så nu får det regna hur mycket det vill i sommar.. jag kommer ALLTID att ha perfekta rosor....
vad som är bra med en odlingstunnel är att den är lätt att montera ner... och även lätt att bara lyfta och sätta över en annan rabatt.
fortsättning följer...

och ni som tycker att det varit lite kallt det senaste.... misströsta inte.... nu kommer VÄRMEN
jag LOVAR :)
kram kram 
Håkan

1 kommentar: