fredag 11 december 2015

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
ikväll blev det riktig julstämning.
jag tog fram lite ljushållare och några små granljus...

för visst är det riktigt vackert med "äkta" ljus i granen......

jag band även lite Amaryllis...

och vet ni vad...,.,,,,,,jo nu börjar jag bli sugen på KOPPAR , denna metall som har varit så "off" länge...

en gammal bakform.......förtenad ( tennbeläggning) inuti så man inte skulle bli kopparförgiftad...

så ställde jag buketten i formen med vatten..... och drog stjälkarna "rätt" så den står stadigt

Mysigt :)

och granen står grön och grann i stugan. trallalala......
om ni undrar hur jag gjort det lilla bordet som granen står på så klicka HÄR
Men det är Helg med. så vi ska givetvis ha lite PARTY med
FESTEN där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan blogg
Har Du en egen blogg lägger Du till den ( klicka på "add your link"). LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar, Låna en bild och Länka eller ta Den Färdiga Länken till höger här på sidan ( högerklicka på html koden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida)
Och Nu Mina Kära VÄNNER
LET´S PARTY
Festen som pågår hela veckan
kram kram 
Håkan


4 kommentarer:

  1. How brave to put real candles in the Christmas tree. Here it would be too dangerous, because most houses are made of wood! Love the beautiful Amaryllis in the copper pan!

    SvaraRadera
  2. Smukt! Jeg vil følge dig på Instagram, men dit link til højre virker ikke. God weekend

    SvaraRadera
  3. That little table turned out beautiful... awesome job!

    Cielo

    SvaraRadera