söndag 6 december 2015

mysigt i stormen ~ cosy in the storm

there is a translator to the right
det har blåst och regnat hela helgen.... värsta busvädret
då får man passa på att mysa :)
jag tog en liten gullig stjärnslinga ( som går på batteri)
och la den i en krans jag gjort tidigare i höst..
hållaren med batteri gömde jag bakom kransen på stommen


fördelen med batteri är att det blir inga sladdar...

kransen är gjord på överblommade blommor från min stora Klätterhortsensia , ni kan se hur jag gjorde den HÄR

idag kunde jag skära mina fösta dubbla, röda Amaryllis....helt underbara.
jag har 20 Amaryllisar i mitt köksfönster... ni ska få se snart :)

ute stormar det.. men inne i mitt Orangeri är det jättemysigt

Och Jag ÖNSKAR Er ALLA en riktigt fin Andra Advent
Om Ni vill se hur jag gjort mina Adventsstakar kan ni klicka HÄR

kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar