fredag 27 november 2015

SATURDAY SHOW OFF ~ BloggParty

there is a translator to the right
nu är det verkligen JUL på gång.....
någon på Facebook frågade om jag bara har Vitt hemma?
nej.,,,, i år blir det mycket rött och guld också...
Om ni vill se hur jag gjort "Mosstruten" så klicka HÄR
ni kan även se hela fönstret HÄR

RÖDA Amaryllis.. och den första granen på plats...
hmmm undrar om jag inte bara ska ha ljus i den.... inga kulor alls.. ja vi får se :)

bara att tända lite ljus i Orangeriet.....

och julstämningen är bra.....
lite klassisk musik i bakgrunden. det gillar jag

Julens blomma nummer ETT... AMARYLLIS

jag släckte det elektriska ljuset och det blev verkligen fint...
men det är Helg också. så vi ska givetvis ha lite FEST med

PARTYT där ALLA är VÄLKOMNA med eller utan Blogg.
Har Du en egen blogg lägger Du till den ( klicka på "add your link"). LÄNKA gärna så fler får chansen att komma hit och se alla fina bloggar. Låna en bild och LÄNKA eller ta den Färdiga Länken till höger på min sida ( högerklicka på html koden under bilden, markera allt, kopiera och klistra in på din egen sida)
Och NU Mina Kära VÄNNER
LET´S PARTY
FESTEn som pågår hela veckan
kram kram 
Håkan


3 kommentarer:

  1. Hej Håkan!
    Wow, vilken julstämning du har fixat till!
    Underbara foton!
    Ha en fridfull adventshelg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  2. Hej Håkan!
    Wow, vilken julstämning du har fixat till!
    Underbara foton!
    Ha en fridfull adventshelg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  3. I enjoy your flowers and crafts every week - thanks for sharing!

    SvaraRadera