onsdag 27 maj 2015

gör en vacker vårbukett ~ making a lovely bouquet of springflowers

there is a translator to the right
se vilken underbar bukett jag plockade i går kväll...
doften är UNDERBAR :)

vrid stjälkarna något och fäst med ett tunt band.....

på med lite vacker spets......

en fin rosett och klipp buketten helt jämn nedtill..

så kan den lätt stå på ett fat...
fördelen att vrida stjälkarna lite är att basen som den står på blir lite större....


lite fint är det allt.....

konkurrerar ju nästan med mina rosor. men bara NÄSTAN alltså :)
ni som vill se hur jag gjort bordet kan klicka HÄR
och ni som vill se fler saker jag gjort klickar HÄR
och ni som vill ha mer INSPIRATION 
JOIN CHALK PAINT Lovers on Facebook

hoppas alla har det fint
och i nästa vecka kommer VÄRMEN.
jag LOVAR 
kram kram 
Håkan





3 kommentarer:

  1. Hi!
    Wonderful pics! I love lilies of the valley so much!
    Greetings, Heike

    SvaraRadera
  2. hello
    son parfum m'arrive , je le respire
    un porte bonheur
    bonne journée

    SvaraRadera