söndag 26 april 2015

riktigt FLUFFIGT ~ really "fluffy"

there is a translator to the right
dessa FANTASTISKA ROSOR....
nu börjar det blomma lite olika sorter hos mig.... men idag skar jag lite 
"Tranquillity" till.... de var absolut först ut i år....
först är dom lite som "vanliga" rosor, men senare i blomningen blir det som stora, väldoftande bakelser...
ja vad ni än gör. missa inte att PLANTERA ROSOR, de är sååååå UNDERBARA :)

dessa blommor är riktigt stora, för att vara drivna i växthus... cirka 12cm i diameter.
förresten nu ska jag göra er förvånade :)
vet ni vad jag grejat med idag?
jo givetvis fortsatt beskärning av alla mina rosor, men jag håller även på att gör en 
ja.. håll i er nu
GRÖNSAKSODLING :)
ni ska få se... i år blir det inte bara rosor här i trädgården, utan en hel del ätbart med
kram kram
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar