måndag 23 februari 2015

matchande korg ~ makeover with a basket

there is a translator to the right
i helgen var det så underbart väder, så jag kände att jag måste göra en liten Vårplantering
dessa underbara små penseer som tål kylan väl...


fick tag på en vanlig vit korg.
och målade den med Chalk Paint "Louise Blue"

sedan på med lite guldwax på handtagen 
och lite "Clear" and "Dark" Wax
för att få fram den rätta "patinan"

och visst blir det lite VÅR känsla direkt....
och korgen passade perfekt till mitt lilla Franska Bord

om ni vill se hur jag gjort bordet kan ni klicka HÄR
och 
missa inte den Inspirerande gruppen
Chalk Paint Lovers on Facebook
kram kram
Håkan

4 kommentarer:

  1. Det blev riktigt fint, bordet är snyggt och penséerna längtar jag efter. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Så söt liten vårkruka!
    Ha det gott och trevlig vecka!
    Kram Ewa :)

    SvaraRadera