tisdag 3 februari 2015

Alla Hjärtans Dag ~ Valentine

there is a translation bar to the right
ja mina vänner...
snart är det Alla Hjärtans Dag
egentligen borde varje dag året runt vara Alla Hjärtans Dag, men det är bra att man uppmärksammar att det är viktigt att 
vara SNÄLL och Omtänksam :)

man måste inte köpa massor med nytt hela tiden,.,,,,,,,
struten som det ligger GelèHjärtan i är en gammal plåtstrut sen i julas som jag målat vit och klätt med lite SPETS
Lätt som en Plätt 
blommorna är krokus som nästan blommat färdigt och då brukar jag skära dom som snittblommor och ha dom riktigt kallt på natten, så kan man njuta ett tag till.....

jo jag vill passa på att TACKA för alla fina kommentarer jag får här på bloggen, tyvärr är jag lite dålig på att skriva tillbaks,,,,,, men ni ska vet att 
jag ALLTID läser allt och blir Väldigt GLAD 

och glöm nu inte att KRAMAS
det är fint :)
KRAMKRAM
Håkan

1 kommentar: